Rendelés
Hogyan tudom leadni a rendelésemet?
Online rendelést a weboldalon tudsz leadni. A teendőd a következő: tedd a kosárba a kiválasztott termékeket, majd haladj tovább a pénztárba. Van lehetőséged kuponkódot megadni, ha rendelkezel ilyennel. Miután a szállítási módot véglegesítetted, és megadtad a szükséges adatokat (szállítási, számlázási cím, fizetési mód) és kifizetted a terméket, már érkezik is a visszaigazoló e-mail, mi pedig készítjük a csomagod!
Személyesen is tudsz tőlünk vásárolni piacokon. A leggyakrabban a Pici Piacon jelenünk meg, de a közösségi média felületeinken mindig tájékoztatunk benneteket az aktuális programokról.
Állandó boltunk jelenleg nincs, de együttműködünk egy nagyon kedves baba-mama bolttal. A Kicsi Kincs Budapesten, a Kosztolányi Dezső tértől pár percnyire található, itt mindig találsz néhány Lillemor darabot.
Milyen fizetési módokat fogadtok el?
Webshopunkban jelenleg átutalás és bankkártyás fizetés lehetséges a Stripe rendszerén keresztül. Utánvétre és készpénzes fizetésre sajnos nincs lehetőség online vásárlások esetén. A Piacokon és a Kicsi Kincsben természetesen tudsz készpénzzel is fizetni!
Amennyiben utalást választottál, az ehhez szükséges adatok:
- Számlatulajdonos: dr. Fügedi-Hegedűs Orsolya e.v.,
- Bankszámlaszám: Erste Bank – 11600006-00000000-95067517
- Megjegyzés: a rendelésszámod
Kérlek vedd figyelembe, hogy a rendelés dátumától számítva 10 napig tudjuk tartani a megrendelt darabokat, ezt követően fizetés híján törlésre kerül a rendelés.
Mi van akkor, ha egy termék nem elérhető?
Ha egy termék nem elérhető (elfogyott) akkor jelenleg nincs raktáron, így megvásárolni sem tudod. Ilyenkor érdemes megnézni a Kicsi Kincs oldalát, mert előfordulhat, hogy náluk még van elérhető darab az adott színből és méretből. Érkezhetnek visszaküldések méretprobléma miatt, így érdemes figyelni a közösségi média felületeinket, és a webshopot is, mert ezeket újra feltöltjük készletre.
Amennyiben előrendelhető termék szerepel a rendelésedben, úgy a gyártás és a csomag összekészítése hosszabb időt vehet igénybe, ami 10-25 munkanap is lehet.
Mi van akkor, ha nem kapom meg a visszaigazolás a rendelésemről?
A sikeres megrendelésről automatikus e-mailt küld a rendszerünk. Ha mégsem kapnád meg, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az shop(kukac)lillemor.hu e-mail címen!
Szállítás
Milyen szállítási módok állnak rendelkezésemre?
A rendelés leadásakor Foxpost és MPL házhozszállítást, csomagponton való átvételt vagy bolti átvételt tudsz választani.
Ha rendelésnél a személyes átvételt választottad, de valamilyen okból mégsem tudsz eljönni a csomagodért, nyugodtan jelezd nekünk a shop(kukac)lillemor.hu e-mail címen és a választott postázási móddal feladjuk a csomagodat – a szállítási díj kifizetését követően.
Mennyi idő a szállítás?
A rendelésedet követően 2-3 munkanapon belül összekészítjük és feladjuk a csomagodat. Nagyon igyekszünk ezt mielőbb megtenni, de mivel mi is kisgyerekkel vagyunk otthon, előfordulhat csúszás.
A foxpost általában 1-5 munkanap alatt legkésőbb kiszállítja, erről e-mailben vagy sms-ben értesítést fogsz kapni. Az MPL esetében vedd figyelembe, hogy csak egyszer kísérlik meg a házhoz szállítást, ezt követően a legközelebbi postán tudod majd átvenni a csomagodat.
Személyesen mikor vehetem át a csomagom?
Amit összekészítettük a rendelésedet, e-mailben értesítünk. Ezt kérünk, minden esetben várd meg, mielőtt elindulnál a csomagért! A Kicsi Kincs bababolt mindenkori nyitvatartásáról a Facebook oldalukon vagy Google-ben tudsz tájékozódni.
Visszaküldés, csere
Mennyi időm van visszaküldeni a csomagot?
Online rendelés esetén, amennyiben nem lett jó rád a ruha, 14 napon belül bármilyen indoklás nélkül visszaküldheted azt. Köszönjük, ha megosztod velünk, hogy mi volt vele a gond, mert minden visszajelzésből tanulunk!
Fontos: a ruhákat csak az eredeti állapotban, eredeti címkével tudjuk visszavenni tőled, tiszta, öblítetlen, mosatlan állapotban.
Nem tudjuk visszavenni a ruhát, amennyiben:
- koszos, foltos
- szakadt, sérült
- állatszőrös
- nincsen rajta címke
- erős szaga/illata van
- mosva vagy öblítve volt
- használat jeleit mutatja
- varrónő által, vagy bármilyen módon módosítva lett
Mi a visszaküldés menete?
Kérjük, írj nekünk e-mailt (shop(kukac)lillemor.hu) vagy dm üzenetet a közösségi média felületeinken, és jelezd a visszaküldési szándékot. Az alábbi adatokra van ehhez szükségünk: a neved, a rendelésszámod, a kézhezvétel időpontja, és a visszaküldendő darab(ok) neve(i) valamint a banki adataid, ahova a visszatérítést kéred.
Ingyenesen vissza tudod hozni és leadni a Kicsi Kincs bababoltba, ez a díjmentes módszer. 1499 Ft ellenében (ami a visszatérítendő összegből kerül levonásra) Foxposttal is visszaküldheted, ebben az esetben egyeztetünk veled e-mailben. Természetesen amennyiben sérült terméket kaptál, a visszaküldés ingyenes.
Hogyan működik a méret/színcsere?
A cserére hasonló feltételek vonatkoznak, mint a visszaküldésre, csak a fenti listában részletezett állapotú terméket tudunk cserélni. A Kicsi Kincsben díjmentesen van lehetőséged visszacserélni a ruhádat. Amennyiben szállítással kéred a cserét, ennek a díja téged terhel.
Mi van akkor, ha promóció keretében vásároltam, kaptam ajándék terméket?
Amennyiben promóció keretében történt a vásárlás és a megvásárolt termék mellé ajándék terméket is kaptál, akkor a megvásárolt termék csak az ajándék termékkel együtt mondható le, vihető vissza. Ebben az esetben mindkét termék állapotát nézzük: ha bármelyik nem felel meg a fentebb leírt, visszavehető állapotnak, akkor sajnos egyik termék cseréjét vagy visszavételét sem tudjuk vállalni
Mikor kapom meg a visszatérítést?
Az áru beérkezését követően ellenőrizzük annak állapotát. A visszavétel és a visszautalások feldolgozása 3-5 munkanapot vehet igénybe.
Visszatérítést az eredeti fizetési módon keresztül tudunk neked küldeni (Stripe vagy banki átutalás). Kérjük vedd figyelembe, hogy készpénzben nem áll módunkban visszatérítést adni akkor sem, ha személyesen hozod vissza a csomagot!