1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a dr. Fügedi-Hegedűs Orsolya e.v. és a Lillemor Maternity márka (a továbbiakban: Szolgáltató) által a lillemor.hu oldalon és aloldalain (a továbbiakban: Weboldal) nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat (a továbbiakban: Szolgáltatás) igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Vásárló a továbbiakban együttesen: Felek.)
Jelen ÁSZF a Szolgáltató szolgáltatásának használatára vonatkozik. Ön a Weboldalon történő regisztrációval, illetve a Weboldal használatával elfogadja jelen ÁSZF-et, ezért azt a Weboldal használata előtt kérjük, részletesen tanulmányozza át. Termék vagy szolgáltatás megrendelésekor kifejezetten el is kell fogadni a jelen ÁSZF-et. Kérjük, csak akkor adjon le megrendelést, ha az ÁSZF minden pontjával egyetért.
A működéssel, termékeink és szolgáltatásaink megrendelési és szállítási feltételeivel, folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdésekkel a Weboldalon megadott elérhetőségeinken (Kapcsolat menüpont) és jelen Általános Szerződési Feltételekben állunk rendelkezésére.
Jelen ÁSZF a Szolgáltató valamennyi, a Honlapon keresztül megvásárolható Termékére vonatkozik és érvényes.
A Vásárló személyes adatainak kezeléséről az Adatvédelmi Nyilatkozat rendelkezik, mely a következő linken www.lillemor.hu/adatvedelem közvetlenül elérhető.
A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.
Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
A Vásárló a Honlap használatával, a megrendelésének elküldésével tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:
2. A SZOLGÁLTATÓ
Név: dr. Fügedi-Hegedűs Orsolya e.v.
Cím: 2000 Szentendre, Táltos utca 38.
Adószám: 49114960-1-33
Számlavezető pénzintézet: ERSTE BANK
Számlaszám: 11600006-00000000-95067517
E-mail cím: shop(kukac)lillemor.hu
A Szolgáltató működésének helye és panaszügyintézés helye: a Szolgáltató székhelye.
3. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, A FELEK KÖZÖTTI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Szolgáltató által a Weboldalon üzemeltetett webáruházban történő vásárlás esetén, illetőleg a Weboldalakon díjfizetés ellenében kínált bármely szolgáltatás Vásárló általi igénybevételével történik.
A termék vásárlója vagy a szolgáltatás igénybevevője a továbbiakban: Vásárló.
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ekrtv.) vonatkozik. Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlókat, hogy jelen Szolgáltatásra, illetve a Felek közötti szerződésre a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései vonatkoznak.
A regisztráció, illetve a vásárlás során tett kifejezett nyilatkozattal, továbbá a Szolgáltatás használatával a Vásárló és a Szolgáltató között online szerződés jön létre az Ekrtv.1 5. § (4) bekezdésének megfelelően. Jelen szerződés határozatlan időre szól.
A Szolgáltató. mint a Weboldal üzemeltetője fenntartja jogát a jelen Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítására, azonban a módosításról a Szolgáltató a lehető legrövidebb időn belül felhívás formájában tájékoztatja a Vásárlókat. A felhívást a Weboldal erre a célra szolgáló felülete (ÁSZF) és/vagy az általa küldött hírlevél és/vagy a Vásárlónak a Vásárlói Fiókjában megadott e-mail címre küldött értesítés tartalmazhatja. A módosítást követően bármely új szolgáltatás használata vagy termék vásárlása az ÁSZF módosításának elfogadását jelenti.
Megrendelés esetén a szerződéskötés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 4. § (10) bekezdése alapján történik meg. A szerződést megrendelő űrlap kitöltésével, a „Megrendelem!” gombra való kattintással köti meg. A szerződés nyelve magyar. A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.
Ügyfeleink részére a billingo.hu oldalán állítjuk ki a számlákat. A 2007. évi CXXVII törvény 175. § (2) bekezdés b) pontjában foglaltak figyelembevételével tudomásul veszi, hogy az elektronikus számlákat .pdf formátumban, email útján küldjük el.
4. A HONLAPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS
4.1. A rendelés menete
A Honlapon Termékek megrendelésére van lehetőség. A termékek leírását, az áruk jellemzőit és árát a termékek adatlapján tünteti fel a Szolgáltató. A webshopban a Szolgáltató a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek színei enyhén eltérhetnek a valóságostól, emiatt a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
Vásárló a megvásárolni kívánt terméket a kosár ikon vagy a „Kosárba teszem”, „Kosárba” gombok megnyomásával helyezheti a kosárba, amelyet a menüsor “kosár” fülére kattintva bármikor megtekinthet.
Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „termék eltávolítása” gombra (vagy x ikon) kattintva törölheti az adott terméket. Mennyiség megadását követően a „Kosár frissítése” gombra kell kattintania, ekkor láthatóvá válik a termékekért fizetendő összeg.
A kosár oldalon a Vásárló kiválaszthatja a szállítási módot is (a kis kijelölő ikon segítségével), így láthatja a rendelés szállítási díjjal növelt végösszegét.
A rendelési felületen a következő adatokat szükséges megadnia a Szolgáltató részére:
- Vezetéknév (cégnév),
- Keresztnév (cégforma pl: Kft., Bt.),
- Irányítószám,
- Város,
- Utca, házszám,
- E-mail cím,
- Telefonszám
A rendelési felületen, a következő számlázási adatok megadására is lehetőség van, amennyiben azok eltérnek az előzőleg megadott adatoktól:
- Számlázási név,
- Adószám,
- Számlázási irányítószám,
- Számlázási város,
- Számlázási utca, házszám.
A Vásárló az adatlap kitöltésével a szállításhoz, kapcsolattartáshoz és a számlázáshoz elengedhetetlenül szükséges adatokat adja meg. A Szolgáltató ezen adatoknak megfelelően teljesíti a megrendelést és ezen adatoknak megfelelően állítja ki a számlát, amely elektronikus számla formájában kerül kiállításra. Vásárló megrendelésével beleegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához. A Vásárló köteles adatait a valóságnak megfelelően megadni. A hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért a Vásárló felel. A nyilvánvalóan hamis vagy hibás regisztrációt az eladó jogosult törölni, kétség esetén pedig jogosult a Vásárló valódiságát ellenőrizni.
Ha a Vásárló tévesen adott meg adatokat (pl. hibás szállítási cím, téves darabszám) és ezt a megrendelés leadását követően veszi észre, úgy mindaddig van lehetősége e-mailben (shop@lillemor.hu) a módosításra, míg a megrendelt termékeket a futárszolgálatnak át nem adtuk.
Az adatok megadását követően az „Elolvastam és elfogadom az Általános szerződési feltételeket, valamint az Adatvédelmi Tájékoztatót” négyzet bejelölésével a Vásárló elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti jelen ÁSZF és a vonatkozó Adatkezelési Tájékoztató rendelkezéseit.
Ha a Vásárló mindent rendben talált a megrendelési adatokkal kapcsolatban, akkor a „Megrendelés Elküldése” gombra kattintva megrendelését elküldi a Szolgáltató részére.
A rendelés feladása a Vásárló számára fizetési kötelezettséget keletkeztet.
Ha a megrendelés elküldését követően merül fel a megrendelés tartalmára vonatkozó módosítási igény, azt a Szolgáltatónak a shop(kukac)lillemor.hu e-mail címen jelezheti a Vásárló.
A Szolgáltató a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
4.2. Termékek ára
A termékek leírását, az áruk jellemzőit és árát a termékek adatlapján tünteti fel a Szolgáltató.
Az ár forintban értendő, a bruttó ár kerül megjelenítésre. A termékek ára házhozszállítás esetén magában foglalja a csomagolás költségét. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció lejárati dátuma, vagy a készlet erejéig megjelölés.
Az árak esetleges hibás feltüntetése, elírása esetén a Szolgáltató jogosult azok kijavítására.
Ha valamelyik terméket vagy annak árát elírás vagy rossz információ alapján hibásan tüntette fel a Szolgáltató, jogosult a megrendelést törölni. A Szolgáltató a megrendelés törléséről a Vásárlót e-mailben értesíti.
Amennyiben promóció keretében történik a vásárlás és a megvásárolt termék mellé ajándék tárgy is jár, úgy a Vásárló elfogadja, hogy a megvásárolt termék csak az ajándék termékkel együtt mondható le, vihető vissza vagy cserélhető.
4.3. Fizetési lehetőségek
- Bankkártyás fizetés.A megrendelt termék értékét és a szállítás díját a Vásárló közvetlenül kiegyenlítheti a bankkártyájával a Stripe fizetési módjával. Válassza a bankkártyás fizetési módot, majd a rendszer átirányítja a fizetéshez az fizetési oldalra, és az oldal kérésének megfelelően adja meg a fizetéshez használni kívánt kártya adatait.
- Banki előreutalás. A megrendelt termék értékét és a szállítás díját közvetlenül és előre a bankszámlánkra is lehet banki átutalással befizetni a rendelés sorszámának közleményben való feltüntetése mellett. Számlatulajdonos: dr. Fügedi-Hegedűs Orsolya e.v., bankszámlaszám: Erste Bank – 11600006-00000000-95067517. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A rendelés feldolgozása az összeg Szolgáltató bankszámlájára történő kiegyenlítése után kezdődik meg.
A számlázási adatok megadása minden vásárlás esetén kötelező a Weboldalon. A szállítási cím megadása akkor szükséges, ha Vásárló a számlázásitól eltérő címre kéri a szállítást. Amennyiben Vásárló regisztrál az oldalra, a későbbiekben nyomon tudja követni rendelése státuszát, illetve újabb rendelés esetén – amennyiben belépett – nem feltétlenül szükséges újfent megadni számlázási és szállítási adatait.
Bankkártyás vásárlás esetén azonnal, átutalásos fizetési mód választása esetén az összeg bankszámlára történő megérkezést követő három munkanapon belül Szolgáltató megkezdi a rendelés feldolgozását. Szolgáltató és partnere a csomag összeállítását legfeljebb 5 munkanapon belül elvégzi.
Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra, ha a Webshopban a terméktájékoztatásnál vagy az áraknál technikai hiba vagy emberi mulasztás lép fel. Ez esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után Szolgáltató azonnal tájékoztatja a Vásárlót az új adatokról. Vásárló ezt követően megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy elálljon a szerződéstől.
Szolgáltató a vásárlásra vonatkozó számlát elektronikus formában állítja ki. Ennek megfelelően a vásárló a feldolgozási folyamat végén, amikor a csomag átkerül a futárszolgálathoz, elektronikus úton a vásárláskor megadott email címre kapja meg a számlát.
4.4. Megrendelések feldolgozása
Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Vásárló tudomásul veszi, hogy Szolgáltatónak jogában áll a megrendelt szolgáltatás teljesítésére vonatkozó szerződéstől elállni, ha (1) a Vásárló az átutalást a számlán feltüntetett fizetési határidőn belül (általában 8 naptári nap) nem teljesíti; (2) a webáruházban rendelt termék már elfogyott vagy nem beszerezhető; (3) ha az áru árának feltüntetése nyilvánvalóan hibásan történt és a Vásárló a megrendelését a hibás áron véglegesítette; (4) a szolgáltatás teljesítése üzleti érdekét sérti. Ha a Szolgáltató eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló értesítését követő 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett díjat.
Vásárló tudomásul veszi, hogy bankkártyás fizetés esetén a dr. Fügedi-Hegedűs Orsolya adatkezelő által a Vásárlói adatbázisában tárolt, az alábbiakban megjelölt személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (24386106-2-44; 1138 Budapest, Váci út 135-139. B. ép. 5. em.) illetve a Stripe Payments Europe, Limited (The One Building, 1 Grand Canal Street Lower, Dublin), mint adatfeldolgozó részére.
Az adatkezelő által továbbított adatok köre:
Név
Email cím
Megrendelés száma
Megrendelt termékek megnevezése és darabszámuk
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellegéről és céljáról a megfelelő adatkezelési tájékoztatókban tájékozódhat. Ezek az alábbi linken tekinthetők meg:
- SimplePay: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
- Stripe: https://stripe.com/en-hu/privacy
4.5. Szállítás
A szállításra jellemzően a Vásárló által véglegesített megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolását követő 10 munkanapon belül (hétfőtől péntekig) kerülhet sor.
A Vásárló által megjelölt szállítási helyre történő teljesítésre a futárszolgálatnak történő átadástól számított 5 munkanapon belül kerül sor.
Szállítási mód:
Futárszolgálat igénybevételével (csomagpontra vagy házhoz szállítás) A kiszállítás költségeit a megrendelés Vásárló általi véglegesítése és a fizetés előtt a Honlap vásárlási felülete jelzi a Vásárló számára.
Szállítási díjak:
- Foxpost csomagautomata: bruttó 1499 Ft
- Foxpost házhozszállítás: bruttó 2399 Ft
- MPL csomagautomata, Posta Pont vagy postára kézbesítés esetén: bruttó 999 Ft
- MPL háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 ft
- MPL háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 ft
- MPL háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 ft
A termék szállítási helyre történt megérkezésekor a Vásárló köteles a termék csomagolását átvizsgálni. Ha a csomag az átvételkor sérült, akkor a Vásárló köteles jegyzőkönyvet felvetetni a futárral vagy Szolgáltatóval, és a küldeményt Szolgáltató költségére visszaküldeni. Ennek elmulasztása a Vásárló későbbi mennyiségi és minőségi reklamációinak elutasítását vonja maga után.
Vásárló tudomásul veszi, hogy a megrendelt és a fennakadás nélkül kiszállított csomag át nem vétele (akár házhoz szállítás, akár futárszolgálati átvevő helyen esetén) nem egyenlő az elállási jog gyakorlásával. A Vásárlótól vagy futárszolgálati átvevő helyről jelzés nélkül visszaérkező csomagok esetén a Szolgáltatót az eredeti szállítási költség duplája (visszaszállítási költség) plusz 1000 Ft (csomagkezelés logisztikai díja) illeti meg, amit a csomag visszaérkezése után Vásárló részére kiszámláz.
5. ELÁLLÁSI JOG TERMÉSZETES SZEMÉLYEK ESETÉBEN
Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.
Vásárló köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy a Szolgáltató címen leadni.
Vásárló akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.
A Vásárló kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve ha a Szolgáltató vállalta e költség viselését.
Amennyiben a Vásárló élni szeretne elállási jogával, annak jelzését írásban megteheti a Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén (a Weboldalon Kapcsolat menüpont, vagy elektronikus levelezési címén keresztül). Vásárló a megrendelt terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Szolgáltató részére.
Elállási nyilatkozat minta (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén kell kitölteni)
Címzett: dr. Fügedi-Hegedűs Orsolya e.v.
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: ide a rendelésszámot kell beírni
Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja:
A fogyasztó neve:
A fogyasztó címe:
Kelt:
A fenti minta alapján megírt elállási nyilatkozatot e-mailben a következő címre kell küldeni: shop@lillemor.hu
A Szolgáltató a mintától eltérő nyelvezetű, tartalmában megegyező nyilatkozatot is elfogad.
A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Vásárló által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.
Vásárló tudomásul veszi, hogy a megrendelt és a fennakadás nélkül kiszállított csomag át nem vétele (akár házhoz szállítás, akár futárszolgálati átvevő helyen esetén) nem egyenlő az elállási jog gyakorlásával. A Vásárlótól vagy futárszolgálati átvevő helyről jelzés nélkül visszaérkező csomagok esetén a Szolgáltatót az eredeti szállítási költség duplája (visszaszállítási költség) plusz 1000 Ft (csomagkezelés logisztikai díja) illeti meg, amit a csomag visszaérkezése után Vásárló részére kiszámláz.
Vásárló egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.
Az elállási jog nem illet meg vállalkozást/céget, azaz az olyan jogi személyt, amely szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.
6. HIBÁS TELJESÍTÉS
Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.
Fogyasztói szerződés esetében a fogyasztónak minősülő Vásárló a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét.
A nem fogyasztói szerződés esetében is a Vásárló az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a szolgáltatást a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a szolgáltatás hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Ha Vásárló a szavatossági igényét a szolgáltatástól – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a szolgáltatás egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
Szavatossági igényeit Vásárló az Ügyfélszolgálat elérhetőségein keresztül jelentheti be, érvényesítheti.
7. AJÁNDÉKUTALVÁNYOK
Szolgáltató webáruházán keresztül egycélú utalványokat értékesít, amely utalványok felhasználásának helye kizárólagosan a lillemor.hu és aloldalai, webáruházi megrendelő oldalai.
Az ajándékutalványok beváltása egyedi kuponokon keresztül történik a webáruház kosár oldalán. Az egyedi ajándékutalványok egyszeri alkalommal használhatók fel, névértékük nem részletekre vonható.
Az utalvány értékesítésekor Vásárló számára számla készül, így a beváltáskor az utalvány ellenében teljesített termékértékesítés, szolgáltatásnyújtás során nem keletkezik adóztatandó ügylet. Az utalvány beváltásakor csak akkor készül Szolgáltató részéről számla, ha a rendelés értéke meghaladja a felhasznált utalvány névértékét.
Az ajándékutalvány (egyedi kupon) átruházható harmadik személyre. Ebben az esetben Szolgáltató kizárja felelősségét az ajándékutalvány harmadik személy által való jogosulatlan felhasználása esetén. Szolgáltató nem felelős Vásárló email fiókjának feltöréséből, esetlegesen kinyomtatott kupon elveszítéséből, ellopásából fakadó károkért. Amennyiben Vásárlónak tudomása van felsorolt eseményekről, kötelessége erről Szolgáltatót értesíteni.
Az ajándékutalvány pénzre nem váltható át, fel nem használása vagy teljes összegű fel nem használása esetén pénzt a Szolgáltató nem térít vissza. Amennyiben az ajándékutalvány beváltója olyan szolgáltatást vesz igénybe, amelynek értéke nem éri el a kupon névértékét, a Vásárló különbözetre nem jogosult.
Elállás, törölt, illetve visszamondott rendelés esetén az ajándékutalvánnyal érintett rendelés(részlet)re sem a kupon, sem a pénz nem jár vissza. E kitétel nem összetévesztendő garanciális vagy minőségi kifogásból fakadó reklamációkra, amelyek kezelése egyéb rendelésekhez hasonlatosan történik.
Az ajándékutalvány nem használható fel újabb ajándékutalvány vásárlása esetén.
Az ajándékutalvány felhasználásának ideje az ajándékutalvány kiküldésétől számított egy év (365 nap).
8. ADATKEZELÉS
A Szolgáltató adatkezelési tájékoztatója a lillemor.hu/adatvedelem aloldalon elérhető.
A tárhely-szolgáltató (adatfeldolgozó) adatai:
- Websupport Magyarország Kft.
- Székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 97-99.
- Kapcsolat: info@tarhelypark.hu, +36 1 700 4140
9. A SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE
- a Szolgáltató jogutód nélküli megszűnésével;
- a Vásárló jogi személy jogutód nélküli megszűnésével;
- a Vásárló természetes személy halálával;
- a Felek közös megegyezésével,
- a Vásárló elállási jogának gyakorlásával,
- rendes felmondással a felmondás napjára kiható hatállyal,
- rendkívüli felmondással a felmondás napjára kiható hatállyal.
10. FELELŐSSÉG KIZÁRÁSA
Szolgáltató a vonatkozó Korm. rendelet alapján fennálló tájékoztatási kötelezettségének a szerződéskötést megelőzően a Weboldalon (elektronikus úton történő szerződéskötés előtt) eleget tesz.
Szolgáltató fenntartja magának azt a jogot, hogy kizárólag előzetes fizetés esetén szolgálja ki vagy egyáltalán nem szolgálja ki azokat a Vásárlókat, akik nem tartják be jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket, illetve más módon kárt okoznak a Szolgáltatónak.
Szolgáltató kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
Az Internet globális jellege miatt Vásárló elfogadja, hogy a Honlap használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve köteles eljárni. Amennyiben a Honlap használatával összefüggő bármely tevékenység a Vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Vásárlót terheli a felelősség.
A Szolgáltató nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért, adatveszteségekért.
Vásárló köteles a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges Vásárlói név és jelszó biztonságos tárolására, megőrzésére. A Vásárló nem jogosult Vásárlói nevét és jelszavát továbbadni, vagy azt harmadik személy részére hozzáférhetővé tenni. Amennyiben a Vásárló e jogok gyakorlását másnak átengedi, vagy a szolgáltatás igénybevételét harmadik személynek továbbadja vagy átengedi, vagy hozzáférhetővé teszi, felelős minden olyan kárért, amely e nélkül nem következett volna be..
A Weboldalak olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
A Szolgáltatónak jogában áll a különös üzleti kockázat gyanúját vagy annak látszatát keltő megrendelések elutasítása, szolgáltatások teljesítése. Különös üzleti kockázatnak minősül kifejezetten, de nem kizárólag a termékek különösen nagy mennyiségben történő megrendelése. Előre történő banki átutalás vagy azonnali fizetés ellenében a rendelés továbbra is érvényes.
Amennyiben a Vásárló a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
11. JOGÉRVÉNYESÍTÉS, PANASZKEZELÉS
Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az shop@lillemor.hu e-mail címen közölheti.
Szolgáltató a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja.
A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.
Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval folytatott tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:
Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
Ha a jelen szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
Amennyiben Szolgáltató a szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a szabályzat valamely lényegi feltételéhez vagy kikötéséhez, nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
Szolgáltató és Vásárló vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Az illetékes békéltető testület: a területi gazdasági kamarák mellett működő független testület, amelynek célja a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti vitás ügy egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése. A székhely szerint illetékes békéltető testület a Pest Vármegyei Békéltető Testület (székhely: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25.).
Felek kötelezettséget vállalnak az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.
12. AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA
Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.
13. SZERZŐI JOGOK
Miután a lillemor.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a Weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató kifejezett írásos hozzájárulása nélkül. Ellenkező esetben a Szolgáltató a hatályos jogszabályok – az 1999. évi LXXVI. törvény, valamint a 2012. évi C. törvény 385.§ – alapján jogi eljárás megindítását kezdeményezi, továbbá a jogosulatlan felhasználás végett napidíjat számít fel. Ennek díja bruttó 100.000 HUF /nap /kép/videó/mondat.
A lillemor.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak a Weboldalra való hivatkozással lehet.
A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, domain neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire.
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2024.02.29.